مدال افتخار: انگیزه در کلاس ‘SOG’ Warfighter در سوئد برای بازیکنان در میدان جنگ
تاریخ : جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
نویسنده : مسعود

اگر ما دنبال یک چیزی از DICE در طول این سالها هستیم یاد گرفتیم که برای آنها بیشترین احترام در  جامعه خود قایل شویم، به خصوص برای طرفداران قدیمی خود. جدیدترین توسعه دهنده علاوه بر این به مجموعه نظامی خود، برای مدال افتخار: Warfighter،  در این  فکر است،  که در ادامه در  DICE ارائه شود. SOG سرباز OPS  در تنظیمات اولیه برای بازیکنان و  همچنین بازی میدان جنگ. خواهد بود

Medal of Honor Warfighter Image

“پس از تصمیم گیری  برای  مدال افتخار Warfighter  و در مورد بین المللی شدن warfighters، آن راه طولانی در پیش نیست  ما  در شروع به صحبت در مورد معرفی SOG سوئدی، و یا به جای SSG و SIG را به عنوان آنها را به لقب شناخته بودیم. و سپس.
دلایل بسیاری برای این بازی  وجود دارد.SOG واقعی درجه 1 و با بهترین  امکانات از نظر آموزش و تجهیزات. است  و ما احساس ارتباط قوی و  نزدیک برای سوئدی  در دوازده تیم  کردیم. و در  میدان جنگ بزرگ و DICE پایه  وفن در داخل استودیو.
و برخی از سلاح های این SOG خوب بکار بردن  ان در Warfighter شامل AK4، AK5 و G36 و “سلاح با میدان جنگ 3 دسترسی سریع SOG SpecOp به شما داده شده است Mk18 تفنگ لوله کوتاه سبک دفاع از دانیل است.”
اگر چه طبقه SOG باز خواهد شد تا برخی ادر زمان اعلام پس از انتشار آن را به خوبی برای دیدن DICE  و در ادامه  برای طرفداران خود را با برخی از ویژگی هاو  دسترسی سریع  به ان ها  و موضوعات که جامعه هاردکور می خورد که به طور کامل است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی و دانلود بازی رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/6/30 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09152807983 با تشکر از مدیریت سایت :MMB
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 337
بازدید کل : 59932
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

.

دریافت کد آمارگیر سایت

مشاهده کامل آمار